Skateboard skada

Hej! Idag gick jag upp ganska tidigt. Redan klockan 11 faktiskt. Det är ganska tidigt för mig eftersom att jag i vanliga fall brukar gå upp typ halv ett.
Men i alla fall, jag var uppe tidigt och fick då ett sms från Hedda som frågade om jag ville göra något. Jag cyklade dit och vi gjorde en våffelpicknik och gick och satte oss på hennes gård. Efter en stund fick vi för oss att vi skulle ut och åka skateboard (fråga mig inte varför, det är för pinsamt) och vi tog även med oss kameran för att kunna ta några bilder. Det gick väl ganska bra att åka skateboard och vi fick några bra bilder men när det var min tur att åka efter Hedda, jag tror att det var tredje gången, så tog jag vart på något konstigt sätt och när jag skulle ställa mig upp på skateboarden snubblade jag och trampade först på min ena tå, sedan trampade jag snett och till sist avslutade jag det hela med att landa på armbågen och handen. Armbågen sved lite men det var egentligen foten som gjorde ondast. Så fort jag försökte att gå på den så gjorde det ont.
Hedda var tvungen att hjälpa mig hem till henne där hon plåstrade om mig. :)
Sedan cyklade hon med mig på pakethållaren hem till mig så att jag skulle slippa cykla själv och väl hemma tittade vi lite på Solsidan. :)
Nu är foten bättre men jag kan fortfarande inte riktigt gå ordentligt.
Men ska nog snöra om bandaget lite hårdare, så jag får mer stöd eller vad man ska säga.
Det här inlägget blev ganska långt och det mesta handla om min "dramatiska skada", så nu ska jag ta och runda av med att berätta att jag ska klippa mig imorgon. Det blir inget uppseende väckande direkt utan bara lite klippning av topparna och kanske lite mer. Hoppas att min hår kommer kännas lite friskare efter det. :)
Imorgon kommer jag att gå upp ungefär samma tid som idag, kanske bloggar då.
Bye. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0