Klippning

Hej! Idag satte jag klockan på halv elva och vaknade även då. Men jag var så trött att jag bara vände på mig och somna om. Vaknade halv tolv istället och bestämde mig för att inte sova mer än så. Gjorde egen lunch idag och det var väl typ det gjordes mellan kl.12-16. Dushade också.
Sen mötte jag upp min mamma på bussen och åkte med henne till frisören. Mamma färgade håret och jag klippte mina toppar lite. Vi var hos frisören ganska länge och när vi kom hem skulle bara vi två äta och vi var för hungriga och trötta för att laga vår egna mat, så vi satte oss i solen och åt thaimat istället.
Nu sitter jag vid datorn och gör inget speciellt. Tänker på en sak som gör mig lite fundersam...

Bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0