Dagens väska

Dagens väska
Bilden blev suddig av någon anledning men man ser ju ändå.
Dagens väska såg i alla fall ut såhär.

Innehållet i väskan:

Denna bild blev också lite suddig men jag ska beskriva innehållet åt er.
1. En Louis Vuitton väska (fake men den är fin ändå).
2. Ett litet rosa fodral med blommor på som man kan ha sina hmmm... bindor i.
3. En rosa Louis Vuitton plånbok (fake men den är fin ändå).
4. En vit samsung mobiltelefon.
5. En "klämma" (vet inte riktigt varför jag har den i väskan men den är ju rosa. :)
6. Locobase, en hudkräm som jag använder ibland.
7. En Ipod Touch men hörlurar och ett creméfärgat fodral.
8. En remsa.
9. Två kronor som jag fick av Hedda :)
10. En godispåse. :)
11. Nyckar med ett får på (hade inte med de på bild. :)

Det var dagens väska. Jag kanske lägger upp en till dagens väska med saker som jag ska ha med mig till landet.

P.S en liten applåd till mig som fixade bilderna och det. :) *stolt*
En till bild eller video kanske kommer upp senare idag annars blir det imorgon. :)
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0