Mer bilder

Fotovisningen fortsätter. :)


Köpte tre jättefina tröjor och det här är en utav de. Med ELMO <33 på. :)


Denna gitarr finns på Hard Rock Café i Berlin och den är gjord av delar från Berlinmuren. Strängarna är av taggtråd.




Den här björnen kallas Buddy Bears och fanns på lite runt om i Berlin. Jag tyckte om den här men det finns även en annan grupp med Buddy Bears som är på världstuné. Jag har ingen bra bild på de men de representerade olika länder. :)

Vi åkte och tittade på Checkpoint Charlie.


Vi åt mycket italienskt. :)


Det var ganska fuktigt i luften och mitt hår övergick från att vara ganska rakt med lite volym till att bli lockigt. :)


Vi åkte till ett zoo och jag fick syn på en noshörning som låg och solade lite kanske. :)


Jag tyckte att de här var ganska gulliga med sina små frisyrer. :) Alpackor är det. :)


En jättefin isbjörn. :)


Jag gillar den här bilden på zebran.


Lejon. :)




Jag tycker att den här bilden är jättefin. :)


Sprite. :)


Tvtornet.


Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder för tillfället. Men lägger upp resten av bilder senare. :)
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0