Böcker

Tänkte ge två tips på böcker som jag tycker är bra och som jag har läst/ och läser. Och det är inte Twilight. :)


Titel: Som jag vill vara
En bok om en 15-årig tjej som blir gravid.
Jag älskar den här boken. Man får en egen bild av personen och dess ingivning.
Man får läsa om både glädje, sorg och ilska.
Denna bok är (enligt mig) värd att läsa.


Titel: Syskonkärlek
Denna bok handlar om två syskon; Amanda,17 år, och Ludvig,18 år, som plötsligt inser att de har känslor för varandra. Det har alltid funnits en viss kemi mellan de men när Amanda ber Ludvig att posera naken för henne så att hon kan träna på att måla kroki, kommer de verkliga känslorna fram. Man får läsa om Amandas förvirrande tankar, hennes känslor och om hennes bror.
Jag älskar den här boken och läser den så fort jag får möjlighet. Det är en bok om längtan, glädje, sorg, rädsla och ilska.
Denna bok är helt klart (enligt mig) värd att läsa.


Det var mina två tips på bra böcker.

Jag ska verkligen försöka att ta mig i kragen och föra över alla bilder från kameran till datorn så att jag kan lägga in de här på bloggen. Men just nu ska jag bara läsa. :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0