Bilder!

Igår laddade jag över bilderna till datorn och nu hade jag tänkt lägga upp de här. Om det blir får många bilder på en och samma gång så kommer jag att dela upp de. :) Nu kör vi!! :)


När jag och Alexandra var hemma hos Hedda och vi gjorde italienskt. :)


På midsommarafton. :)

Jag kunde inte riktigt få någon bra bild på de, men de ska föreställa leopardmönster. De är finare än de ser ut på bild. :)


De här naglarna blev jag ganska nöjd med. De ska föreställa kakor och bakelser. :)


Dessa naglar hade jag när jag åkte till Berlin. Jsg ville ha något neutralt och något som man inte så lätt tröttnar på. :)


Klänningen är finare än den ser ut på det här kortet. :)


Jag hade dessa kläder (utom den randiga tröjan) när jag flög till och hem från Berlin. Det är en skön mysoutfit. :)




Vi åt mexikanskt första kvällen i Berlin.


Träffade Robert Pattinson när jag var ute på stan, kommer kanske lägga upp en bild på mig och Rob men den finns på min Ipod.


Hängde med Will Smith. :)




Det regnade de första dagarna i Berlin så man fick gå runt med paraply, men det var mysigt ändå. :)





I detta område finns det jättemysiga kvarter och restuaranter. :)


Spårvagnen påminde mig lite om Hammarbysjöstad. :)


Nu har jag laddat upp massor av bilder. Jag kommer fortsätta men i ett annat inlägg. :)
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0