Julafton och klä granen

Heej. Har inte kunnat blogga så mycket för jag har precis fått jullov och innan dess skulle jag plugga till ett prov så jag har inte riktigt orkat blogga. men det ska jag göra nu. Lite tidigare idag klädde jag och min ena syster granen. Den blev jättefin! Sen dess har jag hunnit dricka lite julmust, smakat på köttbullarna och städat lite. Satt uppe ganska sent natten till idag och slog in massor av julklappar så nu ska jag bara slå in de till mormor och morfar. :) Bad även pappa att sätta upp min julängel ( jag och mamma försökte att sätta upp den redan den första advent men då ville den inte sitta så som jag ville så därför hjälpte pappa mig att spika upp den idag). :)
Jag måste erkänna att även om jag är tretton och tonåring så är jag faktiskt lite förväntansfull inför imorgon. Det kan jag säga att jag inte var imorse. Då hade jag ingen som helst julkänsla och låg bara i sängen och sov. Men sen var jag tvungen att rycka om mig och nu vill jag bara att det ska bli julafton. Vi får se hur det går med att sova ikväll. Jag längtar tills jag får öppna mina julklappar och få se när de i min släkt öppnar de jag gett de. :)
Men nu ska jag slå in de sista julkapparna.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0