Iphone 4 s!!!!!!!!

Gooood Juuul!!!! :D Jag kommer att skriva mer om vilka julklappar jag fått och även lägga in bilder men ville bara säga att jag har fått en Iphone 4 s!!! Är superglad. Tyvärr kan jag inte göra så mycket med den just nu för man måste typ aktivera simkortet och fixa med internet och inställningar och sånt, men jag får vänta och vara superglad över att jag fått den. :D :D
Nu ska jag och min familj spela ett spel som handlar om flaggor och länder. Hoppas att det går bra. :D <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Visste att du skulle få en :) hoppas vi kan träffas snart från Alex.

2011-12-25 @ 17:37:48
Postat av: Fanny

:D Skulle gärna träffa dig. Har tyvärr inte ditt nummer. Kan du skicka det till mig? Jag och Hedda kanske ska träffas på torsdag. Kan du då?

2011-12-27 @ 20:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0